Anadolu Turizm İşletmecileri Derneği olarak her yıl geleneksel olarak düzenlediğimiz iftar yemeğini, bu yıl Anadolu Hotels DownTown Ankara'da gerçekleştirdik.

ATİD Yönetimi olarak Anfaş lansman toplantısına katıldık.

TÜSİAD Turizm Çalışma Grubu Toplantısı Ömer İçkale Başkanlığında yapıldı. Toplantıda ATİD Başkanı Birol Akman Ankara'daki sorunlarımızı dile getirdi.

ATİD Başkanı Bİrol Akman Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesinin düzenlediği "Kariyer Günleri" etkinliğinde konuşmacı konuk olarak katıldı.

ATİD olarak yeni yönetim kurulumuzu belirlediğimiz 15. Olağan Genel Kurulu toplantımızı gerçekleştirdik.

Turizm Haftası kapsamında ATİD Başkanımız Birol Akman ve üyelerimizle birlikte Anıtkabir'i ziyaret ettik.

Kırıkkale Carmine Hotel sahibi Gökhan Algül ve Genel Müdürü Ayşe Şahin'i Sayın Ankara Vali Yardımcısı Fatih Ahmet Kurt ile birlikte otelciler olarak ziyaret ettik. Misafirperverlikleri dolayısıyla teşekkür ederiz.

Ankara Termal Otelleri olarak, Dünya Spor, Sağlık Turizmi Fuarı'nda yoğun ilgi gören Haymana'dan Doktorun Oteli, Grannos Thermal Otel ve Ayas'tan Prestige Otel standını Dış İşleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ziyaret etti. Almanya ve Rusya başta olmak üzere yurtdışı acentalarla başarılı görüşmeler yapıldı.

ATİD olarak, Siyav Otel Genel Müdürü Uğur Özmay'ı ziyaret ettik.

ATİD ile Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile düzenlenen törende, ön büro, kat hizmetleri, mutfak, yiyecek ve içecek servisleri ve kişisel gelişim alanlarında verilen eğitimlerde başarılı olan otel ve personellere sertifikaları verildi.

ATİD olarak, Dafne Hotel Genel Müdürü Demet Erdoğan'ı ziyaret ettik.

ATİD eğitim programlarına devam ediyor. MEB Gazi Mesleki Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı Ahmet Esen, Eğitmen Emine Özdemir ve Yadigar Yöntem sunumuyla Ankara Plaza Hotel'de bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi.

ATİD olarak Grand Hamit Hotel Genel Müdürü Serpil Maral Yıldırım'ı ziyaret ettik.

Travel Expo Ankara Turizm Fuarı açılışındayız.

Ankara Turizm Fuarında ATİD standını ziyaret ettik.

Atid Başkanı Birol Akman, Turizm Bakanlığı Başkontrolörü Enver Öncü ve değerli dostlarımızla turizm üzerine sohbet ettik.

Ankara Ticaret Odası (ATO) Başkanı Sayın Gürsel Baran Travel Expo Turizm Fuarında ATİD standını ziyaret etti.

ATİD Travel Expo Turizm Fuarı Standı.

ATİD üyesi kadınlar Ankara turizmi icin Travel Expo Fuarında…

Standımızda Dalyan İztuzu Turizm ve Tanıtım Derneği ile beraberiz.

TURSAB Orta Anadolu Bölgesel Yönetme Kurulu Başkanı Engin Şahin ile birlikteyiz.

Atılım Üniversitesi İşletme Fakültesi Bölüm Başkanı Prof. Dr. İbrahim Birkan standımızı ziyaret etti.

Kültür ve Turizm Bakanlığı eğitmeni Abdi Dölek, Çam Thermal Hotel Burak Ömer Oğultürk, Tzob Otel Murat Kodaman, Ankara Plaza Hotel Yıldıray Yurdakul ve Göksel Salman ile sohbetteyiz.

Kültür ve Turizm Bakanlığı Başkontrolörü Enver Öncü ve TÜROFED Yönetim Kurulu üyesi Ali Gümüşhan'ı standımızda misafir ettik.

TÜROFED Koordinatörü Necip Boz standımızı ziyaret etti.

Ankara Vali Yardımcısı Fatih Ahmet Kurt ve Turizm Yazarı Hüsnü Gümüş standımızı ziyaret etti.

1905 AGS Yönetim Kurulu Başkanı Özgür Savaş Özüdoğru ve dernek üyeleri ATİD standımızı ziyaret etti.

Travel Expo Ankara Fuarı onur konuğu olan Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti KKTC turizmcilerinin standını ATİD olarak ziyaret ettik.

Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Hüseyin Yayman ve Ankara Vali Yardımcısı Fatih Ahmet Kurt ATİD Standımızı ziyaret etti.

ATİD Onursal Başkanı Seçim Aydın Travel Expo Fuarında ATİD standını ziyaret etti

Standımıza gösterdikleri ilgi ve paylaşımlarından ötürü simit dünyasına ATİD olarak teşekkür ederiz.

Haymana Belediyesi Başkanı Sayın Özdemir Turgut ATİD standımızı ziyaret etti.

Turizm Akademisyenleri Derneği Başkanı Prof. Dr. Muharrem Tuna #ATİD standımızı ziyaret etti.

ATİD Başkanımız Birol Akman Travel Expo Ankara Fuarı'nda düzelenen "Turizmde Yeni Trendler" paneline konuşmacı konuk olarak katıldı.

Turizm Akademisyenleri Derneği Başkanı Prof. Dr. Muharrem Tuna, Türsab Yurdışı Temsilcisi Hüseyin Baraner, Orta Anadolu Byk Türsab Üyesi Elif Cengiz ve Anro Başkanı Suat Tural'a standımızı ziyaret ettikleri için teşekkür ederiz.

Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürü Sayın Doğan Acar ve Tanıtma Şube Müdürü Kudret Cabılar'a Travel Expo Turizm Fuarında verdiği desteklerden dolayı teşekkür ederiz

Ankara Termal Otellerinden, Doktorun Oteli, Grannos Otel, Midas Otel, Prestige Otel ve Ürofiz Otele Travel Expo Turizm Fuarına gösterdikleri ilgi ve destek için teşekkür ederiz.

Hotrec Başkanı  ( Hotels, Restaurants &Cafes) Susanne Kraus - Winkler ile TÜROFED olarak toplantıdayız.

TÜROFED Başkanımız Osman Ayık, KAPTİD Başkanı Yakup Dinler ve KODER Başkanı Tacettin Özden standımızı ziyaret ettiler

ITB Berlin Fuarında ATİD standımızda KTB Müsteşar Yardımcısı Baki Alkaçar ile Ankara Turizmini değerlendiriyoruz.

Kültür ve Turizm Bakanı  Nabi Avcı ile ITB Berlin Fuarı'ndayız.

ATİD olarak Midas Termal Hotel sahibi Simay Özlü Diniz'i ziyaret ettik.

ATİD yönetimi olarak Eximbank Genel Müdürü Adnan Yıldırım ve Eximbank Genel Müdür Yardımcısı Mesut Gürsoy ile birlikte İzmir Balçova'da gerçekleştirilen ETİK (Ege Turistik İşletmeler ve Konaklamalar Birliği)'in düzenlediği Türk Eximbank Bilgilendirme Toplantısı'na katıldık.

ATİD üyeleri için Maltepe2000 Hotel'de düzenlenen Yöneticileri Eğitici Olarak Yetiştirme Kursu, Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü temsilcisi Özgül Demir tarafından verilmiştir.

ATİD üyeleri için Hotel İçkale'de düzenlenen Mutfak Eğitimi, Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü temsilcisi Burak Dikici tarafından verilmiştir.

ATİD üyeleri için Ankara Altınel Hotel'de düzenlenen Kişisel Gelişim Kursu, Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü temsilcisi Özgül Demir tarafından verilmiştir.

ATİD olarak İran Turizm Fuarı'nda biz de yerimizi aldık. ATİD'i ve ülkemizi dünyanın her yerinde temsil ediyoruz.

Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nde Turizm Fuarı için toplandık. Düzenleyeceğimiz fuara büyük katılım olmasını bekliyoruz.

Anadolu Turizm İşletmecileri Derneği'nin "EMITT Değerlendirme Toplantısı" Houston Otel'de yapıldı.

Anadolu Turizm İşletmecileri Derneği olarak, EMITT Değerlendirme ve 23-26 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan Travel Expo Fuarı hakkında üyeleri bilgilendirme toplantımızı Houston Otel'de gerçekleştirdik.

ATİD Yönetim Kurulu olarak Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan himayelerinde gerçekleşen Turizm Sektör Toplantısına katıldık.

ATİD üyeleri için Royal Anka Hotel'de düzenlenen kat hizmetleri eğitimi, Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü temsilcisi Dönüş Koçak Yolbilir tafından verilmiştir.

ATİD üyeleri için Royal Anka Hotel'de düzenlenen ön büro eğitimi, Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü temsilcisi Cezzim Özdemir tarafından verilmiştir.

ATİD üyeleri için Hotel İçkale'de düzenlenen yiyecek içecek servis eğitimi, Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü temsilcisi Elif Özkan Yerci tarafından verilmiştir.

ATİD olarak Ankara Ticaret Odası Başkanı Gürsel Baran’ı ziyaret ettik.

Ankara İl Kültür Turizm Müdürlüğü'nde Turizm Haftası toplantısı için bir araya geldik.

Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki'yi makamında ziyaret ettik. Turizmle ilgili sorunlarımızı dile getirdik.

EMITT’te Ankara Çıkarması… Dünyanın en büyük beş büyük turizm fuarından biri olan EMITT’te, Ankara’yı, Ankaralı turizmcileri temsil eden ATİD’in standı, fuar süresince binlerce kişi tarafından ziyaret edildi.

Turizm Yatırımcılar Derneği (TYD) Geleneksel Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Sheraton Hotel'de yapıldı

ATİD Hotel İçkale'de

Online Seyahat Acentaları Extranet Yönetimi konulu bir eğitim gerçekleştirildi

Ankara İl Emniyet Müdürü Mahmut KARAASLAN ziyaret fotoğrafları

Kültür ve Turizm  Bakanı Nabi Avcı katılımıyla Antalya da yapılan 6. Uluslararası Resort Turizm Kongresi

ATİD olarak, Ankara Valisi Ercan Topaca'yı makamında ziyaret ettik. Valimizin yeni görevini tebrik ettiğimiz ziyaretimizde Ankara turizminin sorunlarını anlattık.

ATİD Turizm Bakanlığı ile beraber Kasım ayında departman eğitimlerine başlıyor. Bakanlıktan Abdi BEY ve eğitim komisyonu başkanımız Elmas Altuntaş. Eğitim komisyonumuza teşekkürler.

ATİD Olarak, "Genç İstihdamın Arttırılması İçin Ankara Ekosisteminin Geliştirilmesi" Teknik Destek Projesi Açılış Konferansına Katıldık.

ATİD olarak Tanıtma Genel Müdürü İrfan Önal, Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürü Doğan Acar ve ATİS Fuarcılık Bilgin Aygül ile Ankara Travel Expo Fuarı ile ilgili görüşüldü.

Atid yönetim kurulu olarak Anadolu jet le buluştuk.  Ve işbirliği yapmaya karar verdik.

TÜROFED Yönetim Kurulu Toplantısı ATİD evsahipliğinde Otel2000'de yapıldı.

ATİD önceki dönem Başkanı ve eski TÜROFED Yönetim kurulu üyesi Seçim Aydın'a TÜROFED Vefa ödülü Osman Ayık tarafından verildi.

24 Eylül 2016 tarihinde Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının öncülüğünde gerçekleşen Ulusal İstihdam Stratejisi Çalıştayına ATİD’de katıldı. Çalıştay farklı üniversitelerden hocaların ve çok sayıda kurumun üst düzey yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşti.

Yapılan toplantının birinci bölümünde turizm sektöründe iş gücünün niteliği, sezonluk çalışanların sezon dışı istihdamı, mesleki belge zorunluluğu, kriz karşısında işçi ve işverenin olumsuz etkilenmemesi ele alındı. Ayrıca kayıt dışı istihdamla mücadele, turizm girişimcilerinin turizm eğitimine katkıları ve düzensiz göç konuları da ele alınan başlıklar arasındaydı.

ATİD Kamu İlişkilerinde Sorumlu Komisyon Başkanı Garip Uysal’ın da hazır bulunduğu toplantının ikinci bölümünde de turizm sektöründe düzenlenen örgün ve yaygın programların sektörde istihdam yaratılması tartışmaya açıldı. Ekim ayında da Çalıştayın tekrarlanması gündeme alındı.

Moldova Büyükelçiliği davetine ATİD  Yönetim Kurulu olarak katıldık.

ATİD Yönetimi Olarak Resepsiyon Dergisi'ni Ziyaret Ettik.

ATİD Yönetim Kurulu olarak Ankara Plaza Otel Genel Müdürü Yıldıray Yurdakul’u yerinde ziyaret ettik.

Ramazan süresince otellerinde sayısız misafiri ağırlayan işletmeciler, bu kez derneğimizin düzenlediği iftar organizasyonunun konuğu oldu! ATİD’in düzenlediği iftar yemeğine katılan yaklaşık 200 konuk, nezih bir ortamda güzel bir Ramazan akşamı geçirdi.

ATİD Yönetim Kurulu olarak Koru Otel'in sahibi Serdar Koçak beyi ve koordinatörü Bayram Gül beyi ziyaret ettik.

Travel Expo Ankara Fuarı büyük coşku ve heyecanla turizm severleri bir araya getirdi.

ATİD Yönetim Kurulu olarak Ankara Plaza Otel Sahibi Ahmet Altındağ’ı ziyaret ettik.

ATİD Yönetim Kurulu olarak Kontrolörler Kurulu Başkanı Sayın İlter ÖZ Bey'i yerinde ziyaret ettik.

Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal katılımıyla Müzeler Haftası Açılış Töreni, Anadolu Medeniyetleri Müzesi'nde kutlandı.

Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürü Doğan Acar ile Müzeler Haftası Kutlama sonrasında yemekte buluştuk.

ATİD Yönetim Kurulu olarak Holıday Inn Çukurambar Otel Genel Müdürü Sinan Mısırlı’yı ziyaret ettik.

Çankaya Belediye Başkanımızla ANGİAD İftar çadırındaydık.

ATİD olarak Turizmden sorumlu Vali Yardımcımız Sayın Fatih Ahmet Kurt Bey ile İçkale Otel'de iftardayız.

ATİD olarak, Ulus'ta turizmin canlanması için start verdik.

Türk Eğitim Derneği Başkan'ı Selçuk Pehlivanoğlu tarafında verilen katılım sertifikası.

ATİD, Turizmin konuşulduğu her yerde.

ATİD olarak, Kollejli İş Adamları (KİD) Zirvedeyiz.Startımız açıldı.

ATİD olarak Kültür ve Turizm Denetim Elemanları Derneği Başkanı Murat Usta Beyi yerinde ziyaret ettik.

JW Marriott Hotel Genel Müdürü Albert Helms, Hilton Hotel Genel Müdürü Jacques Brune, ve Sheraton Hotel Genel Müdürü Joerg U.Limper ile yaptığımız toplantıda; Ankara ile ilgili yapacağımız her çalışmada ATİD'e destek olacaklarını bildirdiler.

Kollejli İş Adamlarının bu sene yapacağı 3.KİD Zirvesine ATİD'de katılıyor. Zirvenin Lansman gecesine Başkanımız Birol Akman'da katıldı.

ATİD Başkanımız Birol Akman, Ankara Rehberler Odası düzenlediği kokteyle katıldı.

Gazi Üniversitesi Kariyer Günleri Etkinliğinde Başkanımız Birol Akman konuştu.Başkanımız Akman'ın konuşmasını gençler dikkatle takip etti.

ATİD olarak Medya ziyaretlerimiz sürüyor.Dünkü durağımız STAR Gazetesi idi.STAR Gazetesi Ankara Sayfası Müdürü Talat Doymuş'ziyaret ettik.

ATİD Başkanı Birol Akman Rixos Otel'de Ankara Kalkınma Ajansı I. Kalkınma Kurulu Toplantısı'nda Ankara'daki Turizm sorunlarını dile getirdi.

TAV Esenboğa Genel Müdürü Nuray Demirer'i ATİD Yönetim Kurulu olarak ziyaret ettik. Ortak problemleri dile getirdik. Neler yapabiliriz, yapmalıyız konularını görüştük.

ATİD Yönetimi olarak Kızılcıhamam'da önemli bir toplantıya imza artık.Kızılcıhamam' da ki Üye Otellerimizle daha iyiye nasıl gideriz sorusuna cevap aradık.

Derneğimiz Üyesi Raymar Hotels Genel Müdürü Kutsal Ergüven'i ATİD Yönetim Kurulu olarak ziyaret ettik.

Derneğimiz üyesi Check Inn Hotel sahibi Ceyhun Alyurt'u ATİD Yönetim Kurulu olarak ziyaret ettik.

Derneğimiz üyesi Demora Hotel Genel Müdürü Atilla Şerefhanoğlu'nu ATİD Yönetim Kurulu olarak ziyaret ettik.

TÜROFED Yönetim Kurulu Toplantısı Antalya Ticaret Odası'nda yapıldı.

ATİD Başkanı Birol Akman, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği, Türkiye Turizm Meclisi Toplantısı’na katılmıştır.

ATİD öncülüğünde ANGİAD ile ortak hareket edilerek, Çankaya Belediyesi Başkan Yardımcısı Anıl Sevinç ile yapılan toplantı sonucunda Turizm Komisyonu kuruldu. Periyodik olarak iki ayda bir Turizm Komisyon Toplantısı yapılacaktır.

Derneğimiz üyesi JW Marriott Hotel Ankara Genel Müdürü Albert Helms’i ATİD Yönetim Kurulu olarak ziyaret ettik.

Doğan Burda Dergisi Ankara Temsilcisi Erdal İpekeşen'i ATİD yönetim Kurulu olarak ziyaret ettik.

ATİD Yönetim Kurulu olarak, Sabah Gazetesi Ankara yayın yönetmeni Osman Altınışık'ı ziyaret ettik.

ATİD Yönetimi olarak Milliyet Ankara Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ayhan Aydemir'i ziyaret ettik. Ziyaretimizde Ankara için neler yapılmalı, biz neler yapabiliriz konuları üzerinde konuştuk.

Turizm Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Ali Şahin'e Müzeler Günü kutlamalarına katılımlarından dolayı teşekkür ederiz.

Turizm Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Ali Şahin, İl Kültür Turizm Müdürü Doğan Acar ve Müze Müdürleri ile Uluslararası Müzeler Günü Açılış Töreni yapıldı.

Üyemiz Türker Naslının organize ettiği,Doğan burda Bölge temsilcisi Erdal İpekeşen ile Ankara'nın Turizmini konuştuk.

Makedonya da Üsküp Büyükelçi mizi ziyaret ettik.

Makedonya da Stk Başkanları ve Ticaret odası başkanıyla görüşmede Üsküpte Ticareti ve Turizmi konuştuk.

Sergah Otel sahibi Cenk Aydoğan'ı ATİD Yönetimi olarak ziyaret ettik.

Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Hüseyin Ünlü, Beşevler Ankara Mesleki Teknik ve Anadolu Lisesi Okul Müdürü Ali Altuntaş ve Yönetim Kurulu Başkanı Birol Akman'ın katılımıyla düzenlenen yemekli toplantıda Turizm üzerine sohbet edildi. Meslek Liselerinde ve Üniversitelerde Eğitimin kalitesini artırılması, turizm sektörüne kaliteli kalifiye eleman yetiştirilmesi konuları görüşüldü ve ortak projeler üretildi.

ATİD olarak Vali Yrd.mız Fatih Ahmet Kurt beyi makamında ziyaret ettik.

ATİD olarak Güntekin beyi Altınel otelde ziyaret ettik.

İLETİŞİM

YASAL UYARI

GİZLİLİK BİLDİRİMİ

Submitting Form...

The server encountered an error.